Ölkəni qumarxanaya çevirən "Azərlotoreya"da SİRLİ Cahangir Fərəcullayev kimdir?

Respublikanı böyük bir qumarxanaya çevirən "Azərlotereya" ASC getdikcə bu oyunu ciddi sosial bəlaya döndərməkdədir. Total şəkildə təşviq edilən mərc oyunları indi xərçəng kimi yayılmaqdadır. Əhalini zəhərli vərdişə adət etdirən "Poz, qazan", "Misli" və digər yarışlarla bazarda şəriksiz inhisarçılıq quran "Azərlotereya" dövlətin yaratdığı şəraitdən sui-istifadə etməkdədir. 

Yəni dövlət bu mərc oyunlarını leqallaşdırıbsa, o demək deyil ki, şirkət hər addımbaşı təbliği və təşviqi ilə məşğul olmalı, insanları şirnikləndirməli, kasıb təbəqənin cibindəki son qəpiyi də əlindən almalıdır. Bu sosial bəla haqda uzun müddətdir narazılıq bildirməyən qalmayıb. Cəmiyyətin müxtəlif təbəqələrindən olan insanlar, tanınmışlar - deputatı, ilahiyyatçısı, iqtisadçısı və başqaları etirazlarını çatdırıblar, qumarın hər tində, hər metro başında, hər küçədə piştaxta quraraq təşkilini pisləyiblər. Lakin milyonların dövr etdiyi bir biznesdən hansısa çağırışlara görə kim imtina edər?!

Yeri gəlmişkən, mediada gedən xəbərlərə görə, ölkə üzrə lotoreya biletlərinin satışında əsas söz sahiblərindən biri “Caspian Ticket”in rəhbəri Cahangir Fərəcullayevdir. Yəni bu işdə təkcə ASC deyil, sözügedən firma da əsas rol oynayır. Fərəcullayevin isə nazirlərdən birinə yaxın olduğu iddiaları var. C.Fərəcullayevin göstərişi ilə bölgələrdə lotoreya biletləri xüsusi şəxslər tərəfindən topdansatış qiymətindən də aşağı satılır. Məsələn, Gəncədə topdansatış qiyməti 95 qəpik olan biletlərin maşınlarla 90 qəpikdən satıldığı haqda məlumatlar var. Beləliklə də, Cahangir Fərəcullayev köhnə satıcıları tamamilə sıradan çıxarmağa və öz istəyinə çatmağa çalışır.

Bundan əlavə, "Azərlotereya” ASC davamlı olaraq öz qumar oyunlarına, mərc yarışlarının təbliğinə şəhidlərimizi, onların övladlarını alət etməkdədir. Şirkət Novruz bayramı ərəfəsində də boş oturmadı, “Əmanətə sədaqət” layihəsi çərçivəsində təqaüd ayırdığı şəhid övladları ilə görüş keçirib. “Azərlotereya”nın İdarə Heyətinin sədri Zafer Reisoğlu və təqaüdlə təmin olunan tələbələr iştirak ediblər. İlk baxışdan bu təşəbbüs xoşniyyətli görünə bilər.

Şəhid ailələrinə diqqət, qayğı hər kəsin borcudur. Onlara dövlətin hərtərəfli dəstəyi var. Yəni bir gün belə olsun, şəhid ailələri unudulmur, kənarda saxlanmır. Lakin “Azərlotereya”nın bu tədbirləri təşkil etməkdə səmimi olmadığı deyilməlidir. Çünki məqsəd şəhid övladlarına diqqət göstərmək adı ilə onların üzərindən öz piarını aparmaqdır. Bu da yolverilməz haldır. Necə deyərlər, bir əlin verdiyini, o biri əl bilməməlidir.

Üstəgəl, şəhidlər və onların övladları bizim üçün dəyərdir. Amma ölkəboyu qumar, lotereya, mərc oyunlarını yayan, kasıbın cibindəki sonuncu manatı da əlindən alan bir şirkətin bunu etməsi ikrah hissi doğurur. Yaxşı olar ki, cəmiyyətin başqa təbəqəsindən olanlarla reklam, təbliğat işləri qurulsun.

İstənilən şirkətin şəhidlər, onların ailə üzvləri üzərindən reklam kampaniyasını qurması xoşagəlməz haldır. Şirkətlər bu cür məsələlərdə diqqətli və həssas olmalıdırlar. Belə addımlara yol vermək heç də başucalığı gətirmir. Çünki onlara diqqət göstərilməsi hər nə qədər xoş bir niyyət olsa da, kənardan mərc oyunları ilə məşğul olan bir şirkətin öz reklamını təşkil etdiyi təəssüratı bağışlayır. Sözsüz ki, ölkədə bu mərc oyunları leqal şəkildə həyata keçirilir və dövlətin icazəsi var. Amma o demək deyil ki, şəhid övladlarının üzərindən piar qurulsun, sonra mediada ictimailəşdirilsin.

Azərlotereya” ASC aşkar formada və sadə yollarla insanları fırıldaq oyunlara cəlb edir; küçələrdə, məhəllələrdə, metro çıxışlarında, bazarlarda, dayanacaqlarda, az qala hər tində bucaqda, o cümlədən rayonlarda “Poz, qazan” oyunlarını genişləndirir. İnsanlar da küçələrdə bu mərci gördükcə şirniklənir, həvəslənir, nəticədə hər gün uduzurlar. 

Lakin “Poz, qazan” və “Misli” ölkənin bütün küçələrini zəbt edib və ölkədə açıq qumarxanaya çevrilib. Avtobus dayanacaqlarında, lotoreya satış nöqtələrində hər gün, xüsusilə kasıb təbəqənin “Qızıl 2”, “Şans ulduzu” və “Brilliant” adlı lotereyaları böyük həvəslə almasının şahidi oluruq. Belə lotereyaların satılması sosial problemlərin artdığı və işsizliyin ölkədə hökm sürdüyü dövrə təsadüf etdiyi üçün daha çox insanı cəlb edir.

Qeyd edək ki, "Azərlotereya” ASC Türkiyə şirkətinə idarəetməyə verilib, nəticə göz qabağındadır – küçələr, prospektlər mərc oyunlarının, mobil qumarxanaların əsarətindədir: “Kasıb təbəqə, dövlətin himayəsində olan qumarxana ilə oyuna girir və hesab edir ki, nə vaxtsa “cek-pot” udub həyatını dəyişdirəcək, yazıq kasıb, bir də cahillikdən əziyyət çəkir! (Anaxeber.info) 

0.041440010070801